donderdag 26 februari 2015

Verkiezingsdebat 5 maart

Het Groot Provinciaal Verkiezingsdebat in Haren

Negen politieke partijen, allen aanwezig in de Provinciale Staten gaan op donderdag 5 maart aanvang 20.00 uur in de raadszaal van het gemeentehuis van Haren de discussie met elkaar aan over het toekomstig beleid in de provincie Groningen. Voor de pauze discussie in vier rondes  met stellingen over actuele kwesties, de gaswinning, de plaatsing van windmolens, de krimp en de zorg, na de pauze discussie over de bestuurlijke toekomst van Haren.  Gastvrouw is burgemeester Janny Vlietstra, gespreksleider is Karin Kalverboer directeur Zorg Innovatie Forum.  Het debat wordt live uitgezonden door Haren FM 107.0, kabel 105.5. In de zaterdagochtend uitzending Weekend Radio Magazine van Haren FM kunt u de lijsttrekkers de komende weken vooraf beluisteren. Het debat is eveneens live op Internet te volgen www.haren.nl/gemeentehuis/ politiek&bestuur, onder bekijken vergaderingen online. Het debat wordt georganiseerd door het Politiek Overleg Haren.