donderdag 6 oktober 2016

Woensdag 12 oktober informatie- en schrijfavond Handen af van Haren

In Haren heeft een groep inwoners die zich verzetten tegen de herindelingsplannen van de Provincie het platform ‘Handen af van Haren’ opgericht.
Dit platform beheert een mooie overzichtelijke website http://www.handenafvanharen.nl waarop alle informatie geplaatst is te maken heeft met het dossier herindeling en waar alle mogelijke informatie voor het schrijven van zienswijzen te vinden is. Een aanrader!
Op woensdag 12 oktober organiseert Handen af van Haren een informatie- en schrijfavond in Astoria. De fracties van D66, GVH en CDA zijn uitgenodigd om die avond hun standpunten toe te lichten. Uit de advertentie die deze week in Ons Haren verschijnt:

Informatie- en schrijfavond TEGEN herindeling
Het platform Handen af van Haren organiseert op 12 oktober een informatie- en schrijfavond in Astoria, Rijksstraatweg 200, Haren. Aanvang 20.00 uur. Zaal open 19.30 uur.

Informatie: op uitnodiging van het platform geven de fracties van D66, Gezond Verstand Haren en CDA uitleg over hun standpunten, handelswijze en verzet met betrekking tot de gedwongen herindeling van Haren met Groningen en Ten Boer. Uw vragen, opmerkingen en suggesties zijn van harte welkom.

Zienswijzen en protestbrieven schrijven: het tweede deel van de avond wordt gevuld met informatie over het schrijven van zienswijzen en protestbrieven op het herindelingsontwerp. Er is volop materiaal aanwezig: formulieren, voorbeelden en argumenten. En desgewenst hulp bij het schrijven van een zienswijze of een protestbrief.

Wilt u dat Haren zelfstandig blijft? Kom op 12 oktober naar Astoria en steun het verzet tegen de dwang van de Provincie.

Handen af van Haren is een platform van en voor inwoners, die willen dat Haren zelfstandig blijft.
Bezoek onze website: www.handenafvanharen.nl en mail ons op info@handenafvanharen.nl

Op 3 november wordt een informatie- en schrijfavond in Glimmen georganiseerd. Locatie: De Groenenberg. Meer informatie volgt.

cid_20e04764-2727-4602-a6af-6ccdeebc88e8